Miért érdemes kiterjesztett garanciát vásárolni az abroncsokhoz?
1. Hosszabb védelem: A Startabroncs Kiterjesztett Garancia 2 évvel meghosszabbítja a gyári jótállást (áltagosan 1 év), így összesen akár 3-5 évig tartó védelemben részesülhet.
2. Anyag- és gyártási hibák: A szolgáltatás ingyenes javítást vagy cserét kínál anyag- és gyártási hibák esetén.
3. Teljes meghibásodás: Teljes meghibásodást okozó hiba esetén az ügyfél új, minőségileg hasonló vagy jobb terméket kap, amelyet házhoz vagy partner szervizbe szállítunk.
4. Kényelmes és egyszerű: A szolgáltatás könnyen elérhető, csak a vásárlás során kell a kosárba helyezni, vásárlást követően pedig gyors és hatékony megoldást nyújt az előre nem látható problémákra.
Startabroncs Kiterjesztett garancia igénybevételi feltételek
A Polgári Törvénykönyv, illetve a 151/2003 (IX.22.) Kormányrendelet szerinti sávos jótállás felett cégünk a jogszabályokban meghatározott 1-2-3 évet meghaladó időszakra, a termék adás-vételétől (teljesítéstől) számított, a törvényi, illetve egyéni gyári jótállásokon felül, plusz 2 év kiterjesztett, önkéntes jótállást vállal a termékre.
A Startabroncs Kiterjesztett Garancia a Picmac Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), valamint a jótállást igénybe vevő (a továbbiakban: Vásárló) által jelen feltételekben foglalt időtartam alatt és feltételekkel biztosít jótállást.
1. Jótállási igények
Amennyiben a megvásárolt gumiabroncson gyári hibából eredő sérülés vagy elváltozás lép fel, a Vásárló javítást vagy cserét igényelhet.
2. Mit jelent a Kiterjesztett Garancia szolgáltatás
2.1 Amennyiben anyag- és gyártási hibából eredő hiba következik be, a javítás, illetve a termék ingyenes cseréjét foglalja magába.
2.2 A vásárolt termék új termékre történő cseréje kizárólag teljes meghibásodás esetén történhet. Ez azt jelenti, hogy teljes meghibásodás vagy gazdaságtalan javítás esetén az Ön régi hibás termékét új termékre cserélik, amely műszakilag minimum megegyezik a régivel vagy jobb annál. Ebben az esetben az új termék házhoz szállításának díjszabásakor a mindenkor érvényes alap házhoz szállítási költség irányadó. A termék felszerelése nem tartozik a jótállási javítási kötelezettségek körébe, ezt az ügyfél külön díjtétel felszámítás ellenében vállalja.
Kérjük, minden esetben vegye figyelembe, hogy az eredeti termék a Szolgáltató tulajdonába kerül bevizsgálásra, amennyiben jogos a garancia igény, a Startabroncs Kiterjesztett Garancia szolgáltatás keretében megszűntként kezeljük a terméket.
2.3 Megtérítés
Amennyiben a Szolgáltató nem tud azonos típusú vagy azonos kategóriájú/értékű terméket biztosítani a Vásárló számára, úgy a termék eredeti ára kerül visszafizetésre. A termék árának készpénzben történő megtérítése nem lehetséges, csak bankszámlára történő átutalással. Annak eldöntése, hogy a termék javítható-e, vagy termékcserére van szükség, kizárólag a szolgáltató hatásköre eldönteni.
2.4 Milyen termékekre vehető igénybe a Startabroncs Kiterjesztett Garancia szolgáltatás?
A Startabroncs Kiterjesztett Garancia szolgáltatás a megjelölt gumiabroncsokra érvényes. A Szolgáltató fenntartja a változtatás jogát.
2.5 A Kiterjesztett Garancia szolgáltatás a következő esetekben nem érvényesíthető:
· helytelen tárolás miatti hibákra,
· szerelési és üzemeltetési hibákra,
· a jármű vagy tartozékainak hibája miatt keletkezett hibákra (pl.: futómű helytelen beállítása stb.),
· baleset, rongálás vagy egyéb külső behatások okozta hibákra,
· javított abroncsokra,
· nem rendeltetés szerint használt abroncsokra (versenyzés, sebességi vagy egyéb kísérleti használat közben bekövetkező hibákra),
· gyors kopásra,
· ha a vásárolt gumiabroncs nem felel meg a járműre vonatkozó előírásoknak,
· hólánc által okozott károkra,
· versenykárok következtében bekövetkezett rongálódásra.
A jótállási bejelentés minden esetben írásban történik, melyet e-mailben a [email protected] vagy postai úton (a lenti címünkre) küldhet el.
3. A Startabroncs Kiterjesztett Garancia szolgáltatás tartama
A Startabroncs Kiterjesztett Garancia az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállásnak minősül, így az igénybevétel, érvényesítés feltételeit Szolgáltató szabadon, a jelen feltételek mellett biztosítja. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben biztosított jótálláson felül érvényesíthető jótállás érvényesítésének feltételeit a termék megvásárláskor hatályos, a vásárlásra vonatkozó általános szerződési feltételek tartalmazzák.
A Startabroncs Kiterjesztett Garancia szolgáltatás a jelen feltételekben meghatározott időszakra vehető igénybe, de nem haladhatja meg a termék gyári garanciájával együtt az 5 éves időtartamot.
Törvény által meghatározott 1 év + 2 év Startabroncs Kiterjesztett Garancia, összesen 3 év
Törvényi által meghatározott 2 év + 2 év Startabroncs Kiterjesztett Garancia, összesen 4 év
Törvényi által meghatározott 3 év + 2 év Startabroncs Kiterjesztett Garancia, összesen 5 év
3.1 Szolgáltatás.kezdete
A gyári jótállás/garancia lejáratának napját követő nap 0.00 perckor veszi kezdetét. A Startabroncs Kiterjesztett Garancia szolgáltatás kizárólag akkor érvényes, ha a megvásárolt termék gyári garanciáján felül a Vásárló megvásárolja a Startabroncs Kiterjesztett Garancia szolgáltatás csomagot is.
4. A szolgáltatás esedékessége
A Szolgáltató kötelezi magát, hogy a javítással/cserével kapcsolatos ügyintézést a kárbejelentés napjától számítva 3 munkanapon belül megkezdi.
A szükséges termékek beszerzése függ a meglévő raktárkészlettől és a beszerzés idejétől, helyétől, ezért néhány hetet igénybe vehet, de nem haladhatja meg a 60 napot. Amennyiben a Szolgáltató nem tudja a Vásárló által bejelentett termék pontos cseréjét végrehajtani, kötelezi magát annak műszakilag, kategóriájában megegyező termékkel helyettesíteni. Amennyiben ez sem megoldható, a Szolgáltató visszatéríti a termék eredeti árát a Vásárlónak.
5. A Kiterjesztett Garancia nem biztosít jótállást:
• ha a Szolgáltató vagy a jótállási feladatok ellátásával megbízott személy bizonyítja, hogy a hiba a rendeltetésellenes használat, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás miatt következett be.
• ha a meghibásodás oka saját vagy idegen vétkességre vezethető vissza.
• rendszeres használatból eredő fokozatos elhasználódás esetén.
• abból fakadó hibákra, melyek abból adódnak, hogy az eredeti hiba észlelését követően a terméket továbbra is használták.
6. Hibabejelentési eljárás
Esetleges anyag- és gyártási hibából eredő hiba bekövetkeztekor a következőképpen járjon el.
A meghibásodást, ill. a meghibásodás lefolyását a Vásárlónak magának kell megfogalmaznia és leírnia.
A Vásárlónak a káresemény bekövetkezése, de legkésőbb a tudomására jutása után azt haladéktalanul, legkésőbb 3 napon belül be kell jelentenie (munkanapokon 9 és 17 óra között).
Telefonszám: +36-1/490-0282
E-mail cím: [email protected]
A fenti e-mail címre pontosan le kell írni a meghibásodás bekövetkeztének lefolyását.
Kérjük, hogy a Szolgáltató által átküldött nyomtatványt saját maga töltse ki pontosan és a valóságnak megfelelően, annak érdekében, hogy elkerüljük a felesleges utólagos kérdéseket, ami az igényrendezést feleslegesen meghosszabbítja.
Hamis vagy szándékosan helytelen adatok megadása az igényrendezés elutasításhoz, a végzett javítások értékének visszaköveteléséhez, vagy akár büntetőjogi következményekhez vezethet.
7. A Szolgáltató adatai
Név: Picmac Kft.
Székhely: 4400 Nyíregyháza Mártírok tere 9.
Cégjegyzékszám: 15 09 084200
Email cím: [email protected]
Telefonszám: +36 1 / 490 02 82
A Startabroncs Kiterjesztett Garancia szolgáltatás érvényesítésének folyamata:
1. Startabroncs Kiterjesztett Garancia vásárlása a gumiabroncs mellé ugyanabban az időpontban, de legkésőbb a vásárlást követő 30 napban.
2. Amennyiben probléma merül fel az abronccsal kapcsolatban, a Vásárlónak 3 munkanapon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.
3. A garanciális folyamatot az e-mail beérkezését követően 3 munkanapon belül meg kell kezdeni a Szolgáltatónak.
4. A Szolgáltató által Vásárlónak küldött formanyomtatványt ki kell tölteni.
5. Szolgáltatónak futárt kell küldeni a Vásárlóhoz a hibás termékért.
6. A bejelentéstől számított 30 napon belül megtörténik a szakértői bevizsgálás.
7. A vizsgálattól függően megszületik egy eredmény:
a. vagy jogos a reklamáció és cseréljük az abroncsot
b. vagy nem jogos és elutasításra kerül, új termék vásárlására van szükség.