Gyakran ismételt kérdések
Termékek
Hogyan találom meg a keresett méretet?
Használja a gumiabroncs keresőt.
Ha nem tudom, hogy mi az autóm gumiabroncs mérete mit tegyek?
Használja az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind felszerelhetőek az autójára, de mindenképpen ellenőrizze le az autóján lévő méretet is.
Milyen váltóméretet tudok rá tenni?
Használja az autótípus szerinti keresőt. Az ott listázott méretek mind rászerelhetőek az autójára.
Az interneten valós a készlet?
A legtöbb esetben valós, 10 percenként automatikusan frissül.
Miért nem találom a kosár gombot?
Kosár gomb csak a készleten lévő termékeknél van. Az aktuálisan készleten nem lévő termékekről érdeklődjön telefonon, e-mailen.
Használt gumit árulnak?
Nem, kizárólag új gumik és felnik értékesítésével foglalkozunk.
A régi gumikat beszámítják?
Nincs rá lehetőségünk. Mivel csak új gumi értékesítésével foglalkozunk, ezért a használtgumi beszámítását nem tudjuk megoldani.
Kedvezményt tudnak adni?
4 darabnál nem. Nagy mennyiség esetén hívja ügyfélszolgálatunkat, ahol tájékoztatjuk a lehetőségekről.
Készletnél mit jelent a 4+ ?
A darabszámok 4 darabra limitálva vannak. A 4+ azt jelenti, hogy 4 darabnál több van készleten.
Tényleg annyi az ára, amit az oldalon ír?
Igen, annyi. Speciális árképzésünknek és a nagy mennyiség értékesítésnek köszönhetően, igyekszünk a lehető legkedvezőbb árakat kialakítani.
DOT szám (gyártási időpont)
DOT garancia
Garantáljuk, hogy az abroncsok vadonatújak és friss gyártásúak. Az általunk forgalmazott abroncsok 2 éven belül készültek. Bizonyos kifutó mintázatok esetén elenyésző százalékban előfordulhat, hogy 2 évnél idősebb abroncsot szállítunk, ebben az esetben Önnek joga van elállni a vásárlástól és mi ingyen visszahozzuk Öntől az abroncsot.
A DOT garanciáról bővebben ide kattintva tájékozódhat.
Meg tudják-e mondani a DOT számot (gyártási időt előre)?
Sajnos nem, sem telefonon, sem emailben. Jelenleg (2022.11.30) több mint 1.500.000 abroncs érhető el kínálatunkban. A gumiabroncsok terjedelmes mérete és tárolási módja miatt sem mi, sem a Partnereink nem tudják a pontos DOT számot abroncsonként, egyedileg kezelni.
A két (2) évnél idősebb abroncsokat (mivel fizikailag elkülönítve vannak tárolva) minden esetben megjelöljük DOT felirattal. Tehát, ha az Ön által kiválasztott abroncs nevének a végén nem szerepel a DOT felirat (és az adatlapján nem írjuk a gyártási számot) biztos lehet benne, hogy friss, új (2 évnél fiatalabb) abroncsot fog kapni, erre DOT garanciát is vállalunk.
Rendelés
Hogyan rendelhetek?
Weboldalunkon keresztül.
Visszaigazolják a rendelésem?
Igen, minden esetben visszaigazoljuk a rendelését. (Ezt a kollégáink manuálisan végzik!)
Leellenőrizhetem, mielőtt átveszem?
Igen, a vevőnek kötelessége az áru épségét átvételkor ellenőrizni.
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárral?
Legtöbb abroncsunkat a GLS futárszolgálat szállítja. Legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a kapcsolatfelvételnek az e-mail küldés: [email protected]. Itt jelezheti, ha címmódosítást, vagy ütemezett kiszállítást szeretne kérni.
DPD: Ügyfélszolgálat: (+36 15) 01 62 00, (H: 7:00-19:00; K-P.: 8:00-18:00), e-mail: [email protected]
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: [email protected]
MPL Ügyfélszolgálat (+06-1) 767-8282 (Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00. Csütörtökön 08:00-20:00 óráig)
Rossz méretet rendeltem! Mi a teendő?
Aggodalomra semmi ok! A még fel nem szerelt abroncsokat ki tudjuk cserélni 1-2 munkanapon belül. Önnek csak annyit kell tennie, hogy jelzi felénk csereigényét a kapcsolatfelvétel űrlapunkon keresztül. Mi pedig felvesszük Önnel a kapcsolatot időpontegyeztetés céljából, vagy elállhat a vásárlástól.
Nincs szükségem a megvásárolt abroncsra. Mit tegyek?
A Vevőknek a megrendelt termékek készhez vételétől számított 30 napon belül joguk van indoklás nélkül elállni a vásárlástól. Ebben az esetben a PICMAC Kft. köteles a Vevőnek a vételár teljes összegét visszafizetni, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül kell visszafizetni a vásárlónak a vételárat és a normál szállítási díjat, (ha volt ilyen), az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számítva.
Ön felelős a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
Mikor és hogyan kerül a vételár visszautalása?
Ha Ön bármilyen okból kifolyólag nem tudja fenntartani megrendelését, de azt előre fizette, vagy átvette a terméket, de eláll a vásárlástól, megrendelte a terméket, előre fizette, de készlethiány miatt mi nem tudjuk küldeni, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, amelyekről bővebben itt tájékozódhat: https://www.startabroncs.hu/aszf
Miért szerepel egy adott termék többször is a találati listában?
Bizonyos márkákat több beszállítótól is vásárolunk és ennek megfelelően más áron és más szállítási, szerelési feltételekkel tudjuk értékesíteni. Az ilyen abroncsokat a listában is külön megjelöljük.
Hogyan érvényesíthetem a kupon kedvezményemet utólagosan?
Ha Ön kedvezményes vételárra jogosult, de a megrendelése teljesítésénél a kedvezmény nem lett levonva, haladéktalanul, de legkésőbb 14 munkanapon belül visszatérítjük az árkülönbözetet.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a megrendelése véglegesítésével Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeket, amelyekről bővebben itt tájékozódhat: https://www.startabroncs.hu/aszf
30 napos elállás
A fel nem szerelt abroncsok esetében, amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem elégedett a megrendelt termékekkel, az átvételtől számított 30 naptári napon belül elállhat a vásárlástól. A 30 napon belüli termékvisszaküldés lehetősége részben lefedi a fogyasztók 14 napon belül gyakorolható elállási jogát. Az elállási jog gyakorlásának feltételeiért kérjük, kattintson ide.
Szállítás
Leellenőrizhetem, mielőtt átveszem?
Igen, a vevőnek kötelessége az áru épségét átvételkor ellenőrizni.
Hozzám is ki tudják szállítani?
Igen, Magyarország területén bárhova ki tudjuk szállítani.
Szombaton van szállítás?
Sajnos nincs, hétköznap 8 és 17 óra között van kiszállítás.
Hogyan tudom felvenni a kapcsolatot a futárral?
Legtöbb abroncsunkat a GLS futárszolgálat szállítja. Legegyszerűbb és leghatékonyabb módja a kapcsolatfelvételnek az e-mail küldés: [email protected]. Itt jelezheti, ha címmódosítást, vagy ütemezett kiszállítást szeretne kérni.
DPD: Ügyfélszolgálat: (+36 15) 01 62 00, (H: 7:00-19:00; K-P.: 8:00-18:00), e-mail: [email protected]
GLS: Ügyfélszolgálat: (+36 29) 88 66 70, (Minden nap: 7:00-18:00), e-mail: [email protected]
MPL Ügyfélszolgálat (+06-1) 767-8282 (Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00. Csütörtökön 08:00-20:00 óráig)
Fizetés
Hogyan fizethetek?
Utánvéttel a szállítónak - Ez esetben 490 Ft tranzakciós díjat számítunk fel - , Előreutalással, vagy személyes átvétel esetén készpénzzel a termékek átvételekor.
Garancia
Van rá garancia?
A garancia időtartama:
a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 2 év,
c) 250 000 forint eladási ár felett 3 év.
Ha garanciális problémám van, hogyan járjak el?
Hívja ügyfélszolgálatunkat, vagy írjon egy e-mailt a problémáról és mi útbaigazítjuk.